Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бланк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Бланк І. 
Планування грошових потоків підприємства [Електронний ресурс] / І. Бланк, Г. Ситник // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 5. - С. 31–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_5_4
Критично розглянуто систему вихідних принципів і методів планування грошових потоків, що застосовуються в сучасній практиці діяльності підприємств реального сектора економіки України. Запропоновано новий методичний підхід до планування грошових потоків (виходячи з визначення цільової суми чистого грошового потоку), що забезпечує зв'язок цього планування з ціннісно-орієнтованою системою управління підприємствами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 933.825 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бланк І. 
Стратегічна карта управління оборотними активами підприємства торгівлі [Електронний ресурс] / І. Бланк, В. Стратійчук // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2021. - № 2. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2021_2_6
Здійснено компаративний аналіз існуючих у науці видів стратегічних карт, на основі чого виокремлено та доповнено основні підходи та особливості побудови стратегічної карти розвитку оборотних активів. Ідентифіковано елементи стратегічної карти цільових показників розвитку оборотних активів підприємства торгівлі, які містять ключові стратегічні цілі управління оборотними активами та показники, що їх описують. Побудовано форму стратегічної карти цільових показників розвитку оборотних активів підприємства торгівлі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.287 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського